Cała prawda całą dobę
czwartek, lipca 03, 2014
Raport parlamentarnego zespołu ds. obrony wolności słowa:
1) Wydatki kancelarii premiera i ministerstw na reklamy i ogłoszenia w latach 2008-12 - 124 mln zł
Budżet reklamowy Ministerstwa Zdrowia w 2012 - 7,8 mln (2008 - 45 tyś. zł), tanie państwo
2) 51,6 % - z puli na reklamy "Gazeta Wyborcza"
35,1% - "Rzeczpospolita"
8,32 - "Dziennik Gazeta Prawna"
/doliczcie dodatkową obowiązkową prenumeratę przez urzędy i instytucje - 60 tyś "Rzeczpospolitej", "Dziennik Gazeta Prawna" - 58 tyś/
3) TV - 2012
TVN - 6,5 mln zł
TVP - 3,8 mln
Polsat - 3,6 mln
4) Tygodniki:
"Polityka" - 47 %
"Newsweek" - 45 %
To po prostu wyprowadzanie pieniędzy z państwowych spółek
***
D. Tusk: Teraz, kur**, to paliwo może być nawet i po 7 zł
1) Wydatki kancelarii premiera i ministerstw na reklamy i ogłoszenia w latach 2008-12 - 124 mln zł
Budżet reklamowy Ministerstwa Zdrowia w 2012 - 7,8 mln (2008 - 45 tyś. zł), tanie państwo
2) 51,6 % - z puli na reklamy "Gazeta Wyborcza"
35,1% - "Rzeczpospolita"
8,32 - "Dziennik Gazeta Prawna"
/doliczcie dodatkową obowiązkową prenumeratę przez urzędy i instytucje - 60 tyś "Rzeczpospolitej", "Dziennik Gazeta Prawna" - 58 tyś/
3) TV - 2012
TVN - 6,5 mln zł
TVP - 3,8 mln
Polsat - 3,6 mln
4) Tygodniki:
"Polityka" - 47 %
"Newsweek" - 45 %
To po prostu wyprowadzanie pieniędzy z państwowych spółek
***
D. Tusk: Teraz, kur**, to paliwo może być nawet i po 7 zł
0 komentarze: